آخرین اخبار
کد مطلب: 80671
استاندار چهارمحال و بختياري:
چهارخطه شدن محور لردگان به خوزستان تحول بزرگ حمل و نقل را به همراه دارد
تاریخ انتشار : 1393/06/22 14:59:09
نمایش : 1540
استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد:تقويت و بهبود وضعيت راه ها و جاده ها اولويت توسعه اين استان است و چهار خطه شدن محور لردگان به خوزستان تحول بزرگي در حمل و نقل فلات مرکزي به سمت جنوب ايجاد خواهد کرد.
به گزارش سلام لردگان ،'قاسم سليماني دشتکي 'روز پنجشنبه در ديدار با سردار 'اسکندر مومني' رييس پليس راهنمايي و رانندگي کشور افزود:هم اکنون روزانه 18هزار خودرو سنگين در سطح جاده هاي فلات مرکزي ايران به سمت جنوب در حرکت است که بخشي از اين تردد از سمت جاده هاي چهارمحال و بختياري انجام مي شود.


به گفته وي،بخشي از اين تردد از محور بروجن - لردگان -خوزستان عبور مي کند و با وجود اين ميزان تردد ،جاده بروجن به لردگان به سمت خوزستان نيازمند توجه جدي مي باشد.

وي افزود:هيات دولت در سفر رييس جمهوري به چهارمحال و بختياري،با بهبود وضعيت جاده چهارمحال و بختياري به خوزستان موافقت کرد و در اين زمينه نيز مصوبه اي را به همراه داشت.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت:نيروي انتظامي براي نصب سيستم هاي هوشمند در سطح جاده هاي اين استان هر ميزان اعتبار اختصاص دهد،وزارت راه و شهرسازي و استانداري نيز به همان ميزان اعتباراتي براي نصب سيستم هاي هوشمند قرار

مي دهد.

سليماني يادآور شد:در سفر استاني رييس جمهوري به چهارمحال و بختياري مصوب شد اعتبارات جاده شهرکرد به بروجن تا محور کره بست به صورت کامل تخصيص داده شود.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد:راهکار بلندمدت دولت تدبير و اميد براي اين استان،ايجاد راه آهن محور چهارمحال و بختياري به خوزستان مي باشد که با تصويب آن در هيات دولت، از سال آينده اين پروژه بزرگ بايد عمليات آن آغاز شود.

به گفته وي،رييس جمهوري در سفر به شهرکرد ،چهارمحال و بختياري را يکي از قطب هاي گردشگري عنوان کرد و با وجود جاده هاي اين استان در کنار رودخانه ها و جنگل ها مي توان از اين پتانسيل براي جذب گردشگر استفاده کرد.

وي گفت: سال گذشته 400ميليارد ريال اعتبار عمراني براي امور زيربنايي اختصاص داده شده که بخشي از اين اعتبارات براي توسعه محورها و جاده ها تخصيص يافت.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت:هم اکنون امنيت جاده اي اين استان با حضور پليس راه و راهنمايي و رانندگي در سطح بالايي قرار دارد و بايد از فعاليت پليس در اين مورد تقدير کرد.

سردار اسکندر مومني در سفر به چهارمحال و بختياري از محورهاي مواصلاتي و پاسگاه هاي بين راهي اين استان ديدن کرد و آنها را از نزديک مورد ارزيابي قرار دارد.
انتهاي پيام /*
منبع: ايرنا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس